Aug 1, 2013

Inspired by a toy/ Inspirata de o jucarie

Hello everyone! Today's post is about a manicure inspired by a toy I love! ^_^
Buna tuturor! Manichiura de azi e inspirata de o jucarie la care tin foarte mult! ^_^


It's a punk-ish Rainbow Hedgehog with a belly button that I received a few years ago from my parents (yes, they still consider and treat me like a kid). I love his bright colors and the fact that he's incredibly soft. <3

E un Arici Curcubeu mai punk, cu buric, pe care l-am primit acum cativa ani de la ai mei ( da, ei inca ma considera si ma trateaza ca pe un copil). Ador culorile lui vesele si faptul ca e incredibil de moale. <3



I tried to draw free-hand straight lines again (I still have to work on that) and practice making pin-wheels, but they didn't turn out quite as I expected. Well, practice makes perfect... :D

Am incercat sa trag linii drepte cu mana libera ( mai am de lucrat la asta) si sa exerses moristile de vant, dar nu mi-au iesit exact cum ma asteptam. In fine, cu cat exersez mai mult, cu atat vor iesi mai bine... :D

Before leaving you with another picture of my beloved hedgehog, I want to invite you to a giveaway hosted by one of the very talented Romanian nail art bloggers, Carla. It's her blog's 1 year anniversary ( Happy Birthday, little blog!) and she's hosting this contest with great prizes!

Inainte de a va lasa cu inca o poza a mult iubitului me arici, vreau sa va invit la un giveaway organizat de una dintre talentalele bloggeritele de nail art sin Romania, Carla. E aniversarea de 1 an a blogului ei ( La multi ani, micutule blog!) si ea organizeaza acest concurs cu premii superbe!


Have a great day! ^_^
Sa aveti o zi faina! ^_^



2 shared dreams:

Mădălina said...

Iui, ce de culori! Imi place modelul tau si aricelul :D

Sophiesticat said...

Multumesc! Tu intodeauna ai ceva frumos de zis! >:D<

Post a Comment

 
©Suzanne Woolcott sw3740 Tema diseñado por: compartidisimo